În ultimele luni stațiile de așteptare a transportului public din municipiul Chișinău au căpătat într-un final o altă față și viziune, un suflu nou de confort și aspect estetic plăcut pentru oraș și pentru toți călătorii în transportul public.

Noii proprietari ai companiei eu reiterat de multiple ori intențiile de bună credință și determinarea fermă de a se implica activ și a contribui la schimbarea conceptului și a viziunii stațiilor de așteptare, desigur de comun acord cu autoritățile publice locale.

Este firesc că în societate pot exista diverse opinii, unii chiar pot fi împotriva schimbărilor, dar cu siguranță vor fi mai mulți care gândesc pozitiv și vor susține proiectele de dezvoltarea a orașului, a localității unde s-au născut sau muncesc, unde vor să-și trăiască viața într-o atmosferă plăcută și confortabilă. Gândirea constructivă și pozitivă va prevala față de abordările negativiste, iar multitudinea discuțiilor va clarifica bunele intenții și acțiunile pozitive ale EPAMEDIA.

Efortul EPAMEDIA din ultimele luni a dus la schimbarea deja a 125 de stații noi de așteptare, efort care a modernizat aspectul estetic al orașului, iar pasagerii transportului în comun au obținut confort, comoditate și securitate în noile stații. Mai mult, acest proces a fost realizat în coordonare și sub supravegherea instituțiilor de stat, inclusiv a Consiliului Concurenței care a constatat legalitatea tranzacției și conformitatea procurării – standardelor și rigorilor legislației naționale.

Totodată, în analiza și răspunsul Consiliului Concurenței se menționează că tranzacția este una legală, ceea ce presupune că, aceasta nu afectează segmentul afacerii de publicitate, ci vine să aducă schimbarea stațiilor de așteptare a transportului public, iar ca recompensă, pe viitor aceștia își vor putea recupera investițiile din vânzarea spațiilor publicitare, fapt ce aduce valoare adăugată orașului, atât prin aspectul stațiilor, cât și prin achitarea impozitelor, a taxelor, și doar în condițiile în care municipalitatea va asigura conectarea stațiilor la lumină electrică, motiv pentru care se va reduce vandalizarea bunurilor publice, cât și private. În esență, se poate deduce că interesul EPAMEDIA este unul pozitiv și binevenit, direcționat spre a ajuta locuitorii și oaspeții capitalei, or ei, nicidecum nu pun accent pe segmentul de publicitate.

Concluzionăm că EPAMEDIA desfășoară o activitate susținută de spirit activ și pozitiv, care se face în spre binele comunității, iar poziționările negativiste ale unor funcționari sunt direcționate în detrimentul locuitorilor Chișinăului.

Source – Point.md