De ce publicitatea exterioară funcționează…

Există patru factori care fac publicitatea exterioară atât de puternică: impactul, acțiunea, relevanța și creativitatea.


Publicitatea exterioară are un impact inevitabil.


Acest tip de publicitate este diferit de alte surse media: este complet public, inspiră în totalitate încredere și face parte, nemijlocit, din viața urbană. Impactul și influența sa reflectă statutul și autoritatea, făcând mărcile comerciale celebre, fiind parte din spiritul cultural.

Publicitatea exterioară stimulează acțiunea

Când oamenii ies în oraș, sunt mai activi și observă, prompt, mesajele noi. Astfel, persoanele interacționează imediat cu mesajul publicitar folosind telefonul lor – să facă o poză, să caute, să distribuie, să achiziționeze sau, pur și simplu, să se îndrepte spre magazin.

Publicitatea exterioară este relevantă.


Publicitatea exterioară este cea care contribuie la creșterea vânzărilor într-o măsură mai mare și atrage o audiență suplimentară. Majoritatea oamenilor percep, mai bine, informațiile vizual. Publicitatea exterioară atrage atenția și ajută la perceperea informațiilor despre companie, produs, serviciu și este cea care te face, ulterior, să apelezi. Astfel, una dintre funcțiile principale ale publicității exterioare este creșterea vânzărilor.

Publicitatea exterioară este creativă.


Publicitatea exterioară este mediul creativ ideal. Publicitățile clasice OOH oferă impact și prezență inevitabilă. OOH adaugă o mulțime de opțiuni creative, de la cele în funcție de timp, locație, context la alte triggere, oferind mărcilor opțiuni creative inovatoare pentru a-și implica publicul.

Influență. Acțiune. Relevanţă. Creativitate.
Patru cuvinte care definesc publicitatea exterioară.

Lasă un răspuns